Завдання і функції національного контактного пункту
Основними завданнями НКП є:
- інформування про програми Європейської Комісії у галузі досліджень та інновацій, а також про інші європейські програми;
- підвищення обізнаності громадськості щодо активізації участі у програмі Горизонт 2020 малих та середніх підприємств (далі – МСП), а також жінок і молоді;
- надання консультаційної допомоги щодо пошуку партнерів, вибору варіантів фінансування, організації належного управління, правових та фінансових аспектів, митних процедур тощо у поточних проектах, що реалізуються за участю українських учасників.
- організація навчальних семінарів для цільових груп (наукових установ, навчальних закладів, МСП, професійних та промислових організацій, жінок із сфери науки тощо), або ж за спеціальними темами стосовно актуальних питань Горизонт 2020 з питань їх компетенції.
Загальні засади діяльності національного контактного пункту:
- Високий рівень компетенції за закріпленим за НКП тематичним напрямом, а також глибоке знання структури та змісту програми Горизонт 2020 для забезпечення перенаправлення до відповідного фахівця.
- Обізнаність щодо можливостей, які надаються європейськими програмами та структурними фондами (COSME, SME Instrument та інш.).
- Забезпечення інтересів держави та українських наукових установ та наукових колективів, що беруть участь у реалізації спільних проектів Горизонт 2020, а також конфіденційності науково-технічної інформації, що передано до НКП в процесі взаємодії з зацікавленими науковими установами та науковими колективами.
- Відсутність конфлікту інтересів між виконанням функцій НКП та професійною діяльністю.
- Забезпечення прозорості та рівного доступу до конкурсів Горизонту 2020.
- Доступність для спілкування по електронній пошті та телефону в робочий час (або через поштову скриньку в разі відсутності).
- Участь у транснаціональних мережах.